Strona poświęcona jest firmom, instytucjom, zespołom, które chcą się pokazać i zareklamować.
niedziela Sierpień 20th 2017

Ciekawe strony

Treści własne

Archiwa

Reklama firm w internecie? Dlaczego nie!!

market2Reklama i marketing to podstawa jeśli chcemy zaistnieć na rynku. Ma ona istotny wpływ na całokształt i rozwój działalności. Wszystko skupia się przede wszystkim na marketingu szeptanym, prowadzeniu profili społecznościowych jak i blogów. Nie mówię tutaj o pozycjonowaniu czy też „grubszych” robotach, ale o działaniach, które może wykonać każdy z nas po wcześniejszym zapoznaniu się z rynkiem i ocenie co jest istotne, a co nie. Jesteś copywriterem? Potrafisz pisać teksty? Masz lekkie pióro? Wiesz na czym polega napisanie dobrego tekstu reklamującego? Jeśli na wszystkie pytania odpowiadasz tak, oznacza to, że możesz działać i się rozwijać.

market1W dzisiejszych czasach często słyszymy zwroty typu „ tu nie ma perspektyw, nie możemy nic zrobić, nie ma pracy” – fakty są jednak inne. Dla chcącego nic trudnego i wszystkie próby walki o spełnienie swoich marzeń powodują, że czujemy się silniejsi i co najważniejsze- potrzebni. Warto więc spróbować i zadziałać z własną agencją reklamową czy też inną firmą, która pozwoli nam zarobić godziwe pieniądze. Reklama i marketing cieszą się wielką popularnością, także konkurencja jest duża. Można się jednak przebić i zaistnieć… to nie będzie miesiąc, dwa, ale może i kilka lat zanim osiągniemy sukces, ale czy nie warto? Firmy chętnie chcą być reklamowane w internecie: tworzą blogi, prowadzą intensywnie portale społecznościowe i ogłaszają się na forach. To wszystko robi konkretna osoba, która doskonale wie na czym ta praca polega. Podstawą jest zaufanie firmy do osoby, która tą pracę wykonuje. Warto więc zainwestować w profesjonalistę, osobę poleconą bądź taką, która nas nie zawiedzie.

 

Pozdrawiam;-)

Brygida Wiechetek

Usługi copywriterkie

Reklama w sieci

Komentarze czytelników

7 komentarzy do “Reklama firm w internecie? Dlaczego nie!!”

  1. ~Laura pisze:

    Faktem jest, że w dzisiejszych czasach portale społecznościowe grają dużą rolę dla dużych i małych firm. Prowadzenie strony np. na facebooku jest szczególnie ważne, ponieważ często dzięki temu między klientem, a firmą wytwarza się specyficzna więź, z uwagi na to, że posty firmy pojawiają się na głównej stronie facebooka docelowego klienta, zaś osoba prowadząca fb prowadzi często swego rodzaju „rozmowę” zadając ogólne pytania itp.

  2. ~Kuba pisze:

    Konkurencja jest duża, ale i zadowolenie wzrasta proporcjonalnie z pozycją w internecie. :)
    Pisząc jeszcze o facebooku, warto zaobserwować i przede wszystkim inwestować w reklamy na tym serwisie społecznościowym. Dojście do klienta jest bardziej szczegółowe, szybciej możemy rozreklamować naszą działalność. Oczywiście jeszcze warto prowadzić istny skarb, czyli listę mailingową i telefoniczną. To jest właśnie ten element, który świadczy o potędze największych witryn na świecie. ;)

    Nic tylko zbierać maile klientów i budować swoją markę! Pozdrawiam :)

  3. ~F.U.Goja pisze:

    Stare przysłowie mówi „reklama dźwignią handlu”
    i coś w tym jednak jest :)
    Im bardziej się reklamujesz tym do większej liczby przyszłych Klientów trafiasz :)
    Do reklamy internetowej może posłużyć firmowa strona internetowa, która zostanie zaprojektowana i stworzona indywidualnie pod danego Klienta :)

  4. Urszula Anna B pisze:

    Konkurencja nigdy nie śpi. Zawsze znajdzie się ktoś, kto zechcę nas „wygryźć” z branży, dlatego też powinniśmy dbać o dobry rozwój naszej działalności. W dzisiejszych czasach popularnymi sposobami na rozpowszechnianie informacji o małej bądź większej działalności są portale społecznościowe takie jak Facebook, Twitter itp. Nie zapominajmy jednak o tradycyjnych formach reklamowania działalności. Wysyłając maile z reklamówką firmy, dzwoniąc do przedstawicieli bądź odwiedzając och osobiście również mamy spore szanse na „złapanie” klienta. Jednakże portale internetowe wygrywają dzisiejszą walkę o klienta, szkoda ale mimo wszystko są tego warte, zważając na większą liczbę osób „buszujących” po internecie.

  5. ~Michał pisze:

    Nie ma większego źródła informacji niż internet. Dziennie używa go miliony lub nawet miliardy ludzi. Reklama w internecie jest dobrym oraz bardzo logicznym sposobem rozsławienia swojej firmy i jej produktów bądź też usług osoby prywatnej. Nawet na portalach społecznościowych takich jak Facebook można znaleźć wiele ofert pracy lub zwyczajnych reklam danego sklepu/firmy. W obecnych czasach rzadko kiedy istnieje spółka nie posiadająca chociażby swojej strony na facebooku gdzie postuje o różnych promocjach lub co jakiś czas „przypomina” użytkownikom o istnieniu danego sklepu. Uważam więc, że innternet to świetne miejsce na reklame.

  6. ~ABC-Reklama pisze:

    Piszesz o portalach społecznościowych, blogach, forach… Mam wrażenie, że umknęły Ci gdzieś katalogi firm i stron, które ostatnimi czasy straciły trochę w oczach klientów, jednak w dalszym ciągu są olbrzymią skarbnicą informacji na temat firm i to z reguły właśnie katalogi firm wyświetlają się na czołowych pozycjach w wyszukiwarce. Należy pamiętać również, że tak samo jak na blogu, forum czy profilu społecznościowym, również i w katalogu firm należy tworzyć unikalne i atrakcyjne dla czytelnika treści.

Skomentuj notkę Urszula Anna B